Sreća pa postoji đoker-Zovi prijatelja!! :D :D

U jednom kvizu Mujo odgovara na pitanje za milion evra.Pitanje glasi: –Koja ptica nema gnezdo?
A: Vrabac B: Lasta C: Kukavica Razmišlja on i na kraju traži pomoć prijatelja, zove Sulju. Pozovu oni Sulju, a on posle kraćeg razmišljanja kaže: –Kukavica! Mujo posluša i osvoji milion. Sutradan Mujo zove Sulju u kafanu, da ga časti. Kad su seli pita on: –Boga ti, Suljo, kako si znao da je baš kukavica ptica koja nema gnezdo? Suljo ga gleda, pa kaže: Jarane kontam ti ja kontam i onda skontam otkud joj gnezdo kad živi u satu.
Haso došao u Sarajevo s Mujom i jedva nekako uspije naći parking. Kaže on Muji: -Mujo, ode ja na kafu dok ti obaviš svoje poslove i ako prije mene dođeš do auta, ja ću biti u onoj kafani pa dođi po mene. Tako i bi, Mujo svojim poslom a Haso u kafanu na piće. Ne prođe malo ka eto ti Muje sav zadihan uleti u kafanu i kaže Hasi: -Haso bolan, ukradoše ti auto!!! Haso skoči i pita Muju: -Joooj, jesi li vidio ko je??? Ma nisam vidio, ali sam zapisao registraciju auta.
Mujo i Fata na putovanju brodom, slave godišnjicu braka. Iznenada oluja, vjetar, visoki talasi i brod se prevrne. Mujo, uspije se dočepati nekakve daske i već zadnjim snaga sav iscrpljen dođe do nekog ostrva. Umoran, iscrpljen ali sretan što je živ izvalio se na pijesak i pokušava prikupiti snagu kad odjednom čuje njemu poznat glas. Okrenu se i ugleda svoju Fatu, i taman da je nešto kaže kad će ona: -A gdje si ti do sada?? Brod je potonuo još juće, gdje si se skitao???

Primjedbe