Moji su oduševljeni ovim sladoledom - brzo se pravi, jednostavn i veoma ukusan!

Sastojci     

  • 200 ml jogurta (domaća kiselina)    
  •  500 ml slatkog vrhnja    
  •  450 gr lemon curd    
  •  Lemon curd ♥    
  •  2 limuna sok procjeđeni (150 ml)     
  • 200 gr šećera ( kristal) u zamjenu eritrol ili stevija do željene slatkoće     
  • 100 gr putera/maslaca     
  • 4 jaja     
  • 1 1 žlica Gussnela Podravka    
  •  može se dodati i razno voće, čokolada..eurokrem    
  •  dobije se cca gr lemon curda 

 Priprema    
 U ohlađeni lemon curd  dodamo jogurt ( radim domaći jogurt ili po lički kiselina) i izrađeno slatko vrhnje  Izmiksamo u kremu i stavimo u posude  ja napravim za moje unuke  (vidi na kolažu u male posudice za sladoled)  i omladince jednu posudu i za  sebe i brku u drugu.. Zamrznem  i imamo odličan sladoled...  Dodam jagode pa dobijem i rozi sladoled za unuke...  možemo dodati voće razno zamrznuto svježe . a i nutelu  ili čokoladu otopljenu.ili naribanu.. ma može svašta jer mašta radi svašta... No kako ja ne jedem slatko a sladoled DAAA   meni je najbolji samo sa ova 3 sastojka...     1.     Lemon curd sam radila po ovom receptu od hare odličan je ..isprobale još neke..a onda sam u novinama našla ovaj recept   pa sam  od 2 limuna dobila soka  cca 150 ml  dodala sve sastojke  jaja malo zmučkala vilicom i kristal šećer, jaja  maslac narezala na sitne listiće  i limunov sok  mješala  tako da sam stavila u manju posudu a u veću vodu i tako na pari miješala drvenom žlicom ili mutilicom  miješala nekih 10 min i dodala 1 žlicu gustina  pa se brže stisnula krema,  Radila sanm i bez gustina ali ga onda treba duže miješati  cca  Dobila sam oko 450 gr lemon curda i stavim u staklenku-.do upotrebe.     Koristit ga možemo kao punjenjeza keksiće ili kremu sa mascarponeom.. a mojim omladincima se dopao sladoled  i zapisujem receptić zbog njih a i sebe jer su bili jako zadovoljni a radila sam ga 3x  prošli tjedan..     Za Lchf  verziju  umjesto običnog šećera koristimo eritrol  ili steviju po želji koliko hoćete da bude slatko..    
 2.      Inaće malene prevarimo pa  u domaći jogurt  malo ovoga lemon curda ili samo jogurt i voće  izmješamo i stavimo u ove male posudice sladoled...i imaju zdravi sladolet  ili ako ne zamrznem voćni jogurt.

Primjedbe