KARPATI - OKUS JE FENOMENALAN!!!!

Sastojci:
Biskvit:

  • 400 grama kiselog vrhnja
  • 2 jaja
  • 10 žlica šećera
  • 40 grama mljevenih oraha 
  • 2 žlice kakaa 
  • 4 žlice ulja 
  • 250 grama griza 
  • pola čajne žđličice sode bikarbone

Tijesto za makovnjačice:

  • 150 grama svježeg sira
  • 50 grama ulja 
  • 100 grama šećera 
  • 50 grama kiselog vrhnja 
  • 1 jaje
  • čajne žličice sode bikarone
  • 400 grama brašna

Mak preljev:

  • 80 grama maka 
  • 100 ml mlijeka
  • 5 žlica šećera sušene višnje 

 Krema od jogurta:

  • 700 gama jogurta
  • 150 grama svježeg sira 
  • 100 grama šećera
  • 2 vrećice vanili šećera
  • 3 vrećice želatine 

Priprema:
Izmiksajte pjenasto jaja sa šećerom pa dodajte ostale sastojke. Ja sam pekla u protvanu veličine 20×35, temperatura oko 170 stupnjeva pola sata odnosno dok ne bude pečeno. Izmješajte sve sastojke za makovnjačice. Izmješajte i sve sastojke za mak preljev s time da mlijeko zagrijete. Tijesto za makovnjačice podijelite na četiri jednaka dijela.Tijesto razvaljajte na veličinu protvana, ja sam razvalja na 20 cm širine i 35 cm dužine, pa mak smjesu podjelite isto na 4 dijela tako da bude ravnomjerno smjesa raspoređena na sve četiri štruce. Uz rub tijesta poslažite višnje. Sve štruce nadjenite, poslažite višnje i zarolajte te stavite u protvan i pecite na 170 stupnjeva oko 20 min. Na dno protvana stavite biskvit, pa poslažite pečenje štruce. Za kremu želatinu pripremite po uputama na vrećici pa je rastopite i dodajte u smjesu jogurta šeećra i sira. Kremu prelijte preko štruca i stavite u frižider da se dobro stisne.
Posluživanje:
Moram napomenuti da mi je biskvit bio malo suh pa preporučam da ga malo natopite da bude vlažniji. a makovnjačice sam malo predugo pekla jer sam čekala da dobju boju što je totalno nepotrebno, pa su mi bile malo tvrde i suhe, što znači da ih nemojte dugo peči, nema veze što će izgledati blijede.

Primjedbe